Serveis Administratius de l'edifici Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca
Compromís amb la qualitat
Els serveis administratius de l’edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca volen expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es desenvolupin en l’àmbit de la seva competència.
Es comprometen a:
- Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la Universitat de les Illes Balears.
- Desenvolupar la seva activitat d’acord amb els criteris i directrius per a la garantia de la qualitat de l’EEES i amb els principis de legalitat i seguretat jurídica.
- Satisfer les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
- Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
- Assegurar l’orientació a l’usuari i ser un servei de referència que actuï com a model davant la resta d’unitats
- Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.
La responsable d’àrea dels Serveis Administratius de l’edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones del Servei. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.
Magdalena Mas
Responsable
Palma, 15 d’octubre de 2010
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Serveis Administratius de l’edifici Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Edifici Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca
- Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
- 07122 Palma
- jeronia.cabanellas@uib.es
- jesus.gorrias@uib.es
- magdalena.mas@uib.es
- antonia.mesquida@uib.es
- marta@ifisc.uib.es
- Telèfons: 971 17 95 70 / 25 97 71 / 17 20 70 / 17 29 41 / 17 32 90
- Fax: 971 25 95 01
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a divendres de les 8:00 a les 15:00 hores
- Juliol, agost i fins al dia 15 de setembre: de 8:30 a 13:30 hores
- Períodes no lectius de Nadal i Pasqua: de 8:30 a 13:30 hores
Missió, visió i valors
Missió
La nostra missió és tramitar i gestionar els procediments administratius inherents a la investigació i donar suport administratiu als Serveis Cientificotècnics (SCT), al Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció (SSIGT) i als instituts de recerca: Institut de Física Interdisciplinari i Sistemes Complexos (IFISC), Institut Universitari d’Investigació en Ciències de la Salut (IUNICS) i Institut Mediterrani d’Estudis Avançats (IMEDEA) (respecte a aquest darrer, únicament pel que fa al tràmit comptable de les despeses dels projectes d’investigació).
També atendre i donar suport als grups d’interès (càrrecs directius, grups de recerca, investigadors, proveïdors, personal tècnic, usuaris i societat en general)
Visió
Transmetre un model d’equip coordinat, basat amb l’eficàcia i l’eficiència, amb l’objectiu de millorar contínuament la gestió dels serveis als que donam suport administratiu.
Valors
- Empatia amb l’usuari (o client) de manera que senti que el seu problema queda resolt o en vies d’estar-hi.
- Com a membres de la mateixa institució adreçada al servei públic, orientar els clients cap al lloc adequat quan se’ns plantegin problemes que no siguin del nostre servei.
- Actitud positiva davant qualsevol tasca.
- Interès en posar-se al dia en novetats tecnològiques, comptables, informàtiques, acadèmiques, etc. de manera que poguem anticipar els possibles problemes que ens consultaran.
- Coordinació continua entre els membres que formam l’equip per evitar contradiccions davant els clients.
- Comunicació i transmissió d’informació entre noltros de manera que els errors que comet una persona serveixin per una aprenentatge continu per tots.
- Intercanvi constant d’opinions i suggerències per compartir l’experiència amb la intenció d’enriquir el coneixement global.
- Professionalitat i responsabilitat en el treball de manera que l’objectivitat, la neutralitat, la confidencialitat i la imparcialitat estigui per damunt qualsevol interès subjectiu.
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Suport administratiu a l’Institut de Física Interdisciplinària y Sistemes Complexos (IFISC)
- Suport administratiu a l’Institut Universitari d’Investigació en Ciències de la Salut (IUNICS)
- Suport administratiu als Serveis Cientificotècnics
- Suport administratiu per a la gestió de la comptabilitat de despeses dels Serveis Cientificotècnics i el Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció; i dels instituts de recerca IFISC, IMEDEA i IUNICS
- Funcionament de l’edifici
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Serveis Administratius dels Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca té previstes diferents actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
- Atenció personalitzada de la responsable d’àrea dels Serveis amb una petició prèvia en línia (magdalena.mas@uib.es) o per telèfon (971 17 20 70 /29 41).
4. Mesures d’esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la cap del servei, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Propera revisió i actualització
- juliol de 2014