Serveis Administratius de l'edifici Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca

     

Compromís amb la qualitat

Els serveis administratius de l’edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca volen expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es desenvolupin en l’àmbit de la seva competència.

Es comprometen a:

  • Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la Universitat de les Illes Balears.
  • Desenvolupar la seva activitat d’acord amb els criteris i directrius per a la garantia de la qualitat de l’EEES i amb els principis de legalitat i seguretat jurídica.
  • Satisfer les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
  • Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
  • Assegurar l’orientació a l’usuari i ser un servei de referència que actuï com a model davant la resta d’unitats
  • Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.

La responsable d’àrea dels Serveis Administratius de l’edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones del Servei. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.

Magdalena Mas
Responsable

Palma, 15 d’octubre de 2010

 

 

1. Presentació

Dades generals 

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Serveis Administratius de l’edifici Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 8:00 a les 15:00 hores
    • Juliol, agost i fins al dia 15 de setembre: de 8:30 a 13:30 hores
    • Períodes no lectius de Nadal i Pasqua: de 8:30 a 13:30 hores

Missió, visió i valors

Missió

La nostra missió és tramitar i gestionar els procediments administratius inherents a la investigació i donar suport administratiu als Serveis Cientificotècnics (SCT), al Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció (SSIGT) i als instituts de recerca: Institut de Física Interdisciplinari i Sistemes Complexos (IFISC), Institut Universitari d’Investigació en Ciències de la Salut (IUNICS) i Institut Mediterrani d’Estudis Avançats (IMEDEA) (respecte a aquest darrer, únicament pel que fa al tràmit comptable de les despeses dels projectes d’investigació).

També atendre i donar suport als grups d’interès (càrrecs directius, grups de recerca, investigadors, proveïdors, personal tècnic, usuaris i societat en general)

Visió

Transmetre un model d’equip coordinat, basat amb l’eficàcia i l’eficiència, amb l’objectiu de millorar contínuament la gestió dels serveis als que donam suport administratiu. 

Valors 

  • Empatia amb l’usuari (o client) de manera que senti que el seu problema queda resolt o en vies d’estar-hi. 
  • Com a membres de la mateixa institució adreçada al servei públic, orientar els clients cap al lloc adequat quan se’ns plantegin problemes que no siguin del nostre servei.
  • Actitud positiva davant qualsevol tasca.
  • Interès en posar-se al dia en novetats tecnològiques, comptables, informàtiques, acadèmiques, etc. de manera que poguem anticipar els possibles problemes que ens consultaran.
  • Coordinació continua entre els membres que formam l’equip per evitar contradiccions davant els clients.
  • Comunicació i transmissió d’informació entre noltros de manera que els errors que comet una persona serveixin per una aprenentatge continu per tots.
  • Intercanvi constant d’opinions i suggerències per compartir l’experiència amb la intenció d’enriquir el coneixement global.
  • Professionalitat i responsabilitat en el treball de manera que l’objectivitat, la neutralitat, la confidencialitat i la imparcialitat estigui per damunt qualsevol interès subjectiu.

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments 

El Serveis Administratius dels Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca té previstes diferents actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents: 

  • Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
    • Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
    • Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
  • Atenció personalitzada de la responsable d’àrea dels Serveis amb una petició prèvia en línia (magdalena.mas@uib.es) o per telèfon (971 17 20 70 /29 41).

4. Mesures d’esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la cap del servei, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2012
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2014