Edicions UIB
Compromís d'Edicions UIB amb la qualitat
Edicions UIB vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es troben en l’àmbit de la seva competència.
Es compromet a:
Participar de forma activa en la implantació de la qualitat i en el procés de millora contínua de les edicions de la Universitat de les Illes Balears.
Desenvolupar els procediments necessaris de control de la qualitat de les edicions per tal de garantir un màxim de rigor científic i la màxima difusió de les publicacions.
Satisfer les necessitats editorials de la comunitat universitària i oferir tota la informació necessària per poder dur a terme el procés editoral.
Publicitar adequadament les edicions de la Universitat de les Illes Balears i apropar la producció científica universitària a la societat en un marc cultural i tecnològic canviant.
El director d’Edicions UIB considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones d’Edicions UIB. Per això, comunica aquest compromís a tota l’organització i adoptarà les mesures necessàries per tal d’assegurar unes edicions de qualitat.
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Edicions UIB
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Edifici Cas Jai. Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
- 07122 Palma
- info.edicions@uib.es
- Telèfon: 971 17 24 99 / 971 17 34 64
- Fax: 971 17 27 28
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores (excepte el mes d’agost)
- Pàgina web
- Llibreria electrònica
Missió, visió i valors
Missió
La missió d'Edicions UIB és la producció, la gestió i la promoció de les edicions generades per la institució universitària amb una doble responsabilitat: difondre els coneixements sorgits en el si de la Universitat i proporcionar materials propis per a la tasca docent. Aquesta activitat es desenvolupa tant en l'àmbit de la investigació especialitzada com en el de la divulgació.
Visió
Edicions UIB vol adaptar-se constantment als nous models de difusió del coneixement, avançar en l'edició digital i aprofundir el seu projecte integrant al màxim les diverses instàncies que intervenen en aquests processos, especialment complexos i engrescadors a l’àmbit universitari europeu, amb una clara voluntat de col·laboració amb altres editorials.A la vegada vol integrar-se en el marc europeu de difusió del coneixement i vetllar per l’acompliment dels millors criteris d’avaluació i de qualitat de les publicacions universitàries.
Valors
- Creativitat i innovació
- Vocació de servei
- Transparència del procés editorial
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Edició de llibres i revistes produïts per la comunitat universitària.
- Edició de les publicacions institucionals de la Universitat de les Illes Balears, com ara la lliçó inaugural, els doctorats honoris causa, memòries d’activitats, etc. Per a més informació, adreçau-vos a Francisca Llabrés, ext. 3355.
- Realització d’impresos diversos (targetes, cartells, cartes, sobres, segells, etc.). Per a més informació, adreçau-vos a Joana Salom, ext. 2729.
- Difusió i distribució de la producció editorial. Per a més informació, adreçau-vos a Joan Vives, ext. 2499.
- Venda electrònica i difusió web de la producció editorial. Per a més informació, adreçau-vos a Carles Canals, ext. 9783.
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
Edicions UIB té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei: Edicions UIB – Contacti amb nosaltres
- Atenció personalitzada de la cap del Servei amb una petició prèvia en línia (director.edicions@uib.es o per telèfon (971 17 333 03 / 33 27).
4. Mesures d’esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del Servei, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Propera revisió i actualització
- juliol de 2014