Servei d'Afers Generals

     

Compromís del Servei d'Afers Generals amb la qualitat

El Servei d’Afers Generals (SAG) vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua pel que fa a les activitats que es desenvolupen en l’àmbit de la seva competència.

Es compromet a:

  • Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la Universitat de les Illes Balears
  • Desenvolupar la seva activitat d’acord amb els criteris i directrius per a la garantia de la qualitat de l’EEES i amb els principis de legalitat i seguretat jurídica
  • Satisfer les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès
  • Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió
  • Assegurar l’orientació a l’usuari i ser un servei de referència que actuï com a model davant la resta d’unitats
  • Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB

La cap del Servei d’Afers Generals considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones del SAG. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.

Cathy Sweeney
Cap del Servei d’Afers Generals

Palma, 6 de setembre de 2010

 

 

1. Presentació

Dades generals

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Servei d’Afers Generals
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Son Lledó
  • Campus universitari
    • Cra. de Valldemossa, km 7.5
    • 07122 Palma (Illes Balears)
    • E-mail: csweeney@uib.cat
    • Telèfon: 971 17 30 66
    • Fax: 971 17 30 69
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Missió, visió i valors

Missió

El Servei d’Afers Generals (SAG) és una unitat administrativa adscrita al Rectorat de la Universitat, que s’encarrega, fonamentalment, de donar suport tècnic i administratiu en matèria de compliment de la Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i de la Llei 11/2007 d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (LAE).

Visió

En el marc de la LOPD, el Servei d’Afers Generals treballa per garantir els drets fonamentals de les persones físiques, especialment pel que fa a l’honor i la intimitat personal i familiar

En el marc de la LAE, el SAG es compromet a coordinar les vessants administrativa, jurídica i tècnica per tal d’adaptar procediments de gestió acadèmica a l’administració electrònica.

Valors

Els valors que inspiren la visió d’aquest Servei són:

  • Compromís amb la innovació en l’administració pública
  • Col·laboració activa amb la transversalitat
  • Gestió eficient del temps i d’altres recursos
  • Flexibilitat organitzativa
  • Compromís amb la qualitat de les prestacions
  • Seguretat jurídica i administrativa

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

El Servei d’Afers Generals té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris. Els principals canals de participació existents són els següents:

  • Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
    • Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
    • Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei
  • Atenció personalitzada de la cap del Servei amb una petició prèvia en línia (csweeney@uib.cat) o per telèfon (971 17 30 66).

4. Mesures d’esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la cap del servei assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2012
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2014