Serveis Cientificotècnics

     

Compromís dels Serveis Cientificotècnics amb la qualitat

Els Serveis Cientificotècnics (SCT) volen expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les activitats científiques i tècniques de la seva competència que es duguin a terme.

Es comprometen a:

  • Participar de forma activa en la implantació de sistemes de qualitat en el funcionament dels serveis científics i tècnics oferts pels SCT a la comunitat.
  • Desenvolupar la seva activitat d’acord amb el rigor científic i tècnic, aplicant i garantint els principis de legalitat, confidencialitat i seguretat jurídica.
  • Satisfer les necessitats i expectatives dels seus usuaris i afavorir la seva participació en la millora dels serveis.
  • Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
  • Assegurar l’orientació dels usuaris i ser un servei de referència en l’ús i aplicació dels equipaments científics.
  • Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.

El director dels Serveis Cientificotècnics (SCT)  considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones dels Serveis Cientificotècnics (SCT). Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.

 

1. Presentació

Dades generals

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Serveis Cientificotècnics
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Edifici dels serveis Cientificotècnic i instituts universitaris de recerca
    • Campus universitari
    • Cra. de Valldemossa, km 7,5 E-07122 Palma
    • Telèfon +34 971 172941
    • Telefax +34 971 259501
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 9 a les 16 hores (excepte el mes d’agost)
  • Pàgina web

Missió, visió i valors

Missió

Donar suport cientificotècnic a tots els membres dels grups de recerca de la UIB i els seus instituts, i constituir una base per als serveis que la Universitat pot donar a les institucions públiques i privades de la comunitat autònoma de les Illes Balears en l’àmbit científic i tecnològic.

Visió

  • Assolir els màxims nivells de garantia de qualitat en les tasques desenvolupades pels serveis.
  • Millorar el suport cientificotècnic que ofereixen els serveis.
  • Incrementar la implantació d’equips i noves tecnologies.

Valors

  • Rigor científic i tècnic
  • Qualitat
  • Eficàcia
  • Professionalitat
  • Formació
  • Superació professional i personal 

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

El Serveis Cientificotècnics tenen previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:

  • Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interesades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
    • Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei
    • Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del servei.
  • Atenció personalitzada del cap del Servei amb una petició prèvia en línia o per telèfon (971 17 3353).

4. Mesures d’esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el responsable del Serveis Cientificotècnics assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2012
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2014