Servei de Recuros Audiovisuals
Compromís del Servei de Recursos Audiovisuals amb la qualitat
El Servei de Recursos Audiovisuals (SRAV) vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es desenvolupin en l’àmbit de la seva competència.
Es compromet a:
- Assumir la qualitat com a valor essencial i implantar la cultura de la millora contínua.
- Dur a terme les accions necessàries per satisfer les necessitats i expectatives dels grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
- Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència del servei, unitat…
- Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.
El director del Servei de Recursos Audiovisuals considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones del Servei de Recursos Audiovisuals. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat.
Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.
Miquel Oliver Ribas
Director del Servei de Recursos de Audiovisuals
Palma, 10 de juny de 2010
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Servei de Recursos Audiovisuals
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos
- Campus universitari
- Carretera de Valldemossa, km 7.5
- 07122 Palma
- Telèfon: 971 17 34 41
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a divendres de les 9 a les 20 hores durant el curs lectiu, i de les 9 a les 14 hores la resta de l'any.
- Pàgina web
Missió, visió i valors
Missió
El Servei de Recursos Audiovisuals (SRAV) dóna suport audiovisual a la comunitat universitària posant al seu abast la infraestructura audiovisual, coordinant la producció dels audiovisuals i gestionant i assessorant dels equips audiovisuals de la UIB.
Visió
El Servei de Recursos Audiovisuals aspira a ser reconegut com un servei tècnicament qualificat.
Valors
- Eficàcia i professionalitat en les tasques encomanades
- Formació tècnica actualitzada
- Disponibilitat i implicació
- Creativitat
- Innovació
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Realització de projectes audiovisuals
- Enregistrament en vídeo en diferents formats
- Edició i masterització de programes audiovisuals
- Realització de productes multimèdia
- Fotografia i tractament digital d’imatges
- Préstec de material audiovisual a la comunitat universitària
- Canvi de formats i duplicat
- Desenvolupament de projectes tècnics d’aules de videoconferència
- Manteniment i control tècnic d’aules de videoconferència
- Equipament, manteniment i control de material audiovisual de la comunitat universitària
- Projectes tècnics, pressuposts i gestió del material audiovisual de la UIB
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Servei de Recursos Audiovisuals té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
- Atenció personalitzada del cap del servei amb una petició prèvia en línia (miquel.oliver@uib.cat) o per telèfon (971 17 26 73)
4. Mesures d'esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del Servei assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Propera revisió i actualització
- juliol de 2014