Servei de Comunicació
Compromís del Servei de Comunicació amb la qualitat
El Servei de Comunicació expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es desenvolupin en l’àmbit de les seves competències.
Es compromet a:
- Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la Universitat de les Illes Balears.
- Desenvolupar la seva activitat d’acord amb els criteris i directrius per a la garantia de la qualitat de l’EEES i amb els principis de legalitat i seguretat jurídica.
- Satisfer les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
- Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
- Assegurar l’orientació a l’usuari i ser un servei de referència que actuï com a model davant la resta d’unitats.
- Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.
El Servei de Comunicació de la UIB considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones del Servei de Comunicació. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.
Maria Bel Pocoví
Responsable e l'Àrea de Relació amb els Mitjans de Comunicació de la UIB
Palma, 25 de juny de 2010
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Servei de Comunicació
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
- Son Lledó
- 07122 Palma
- premsa.com@uib.es
- Telèfon: 971 17 34 74 / 25 51
- Fax: 971 17 30 69
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a dijous de les 8 a les 18 hores
- Pàgina web:
Missió, visió i valors
Missió
Facilitam i promovem la projecció externa de la institució i gestionam part de la comunicació interna. També donam suport a les tasques de relació institucional derivades de l’actuació de la Universitat.
Visió
Esdevenir un Servei de referència a l’hora de dissenyar, gestionar i implementar les estratègies de comunicació integral de la institució.
Valors
Disponibilitat, professionalitat, iniciativa i flexibilitat.
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Atenció al públic intern (PDI, PAS i alumnat)
- Atenció als mitjans de comunicació i altre públic extern
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Servei de Comunicació té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
- Atenció personalitzada de la cap del Servei amb una petició prèvia en línia (mbel.pocovi@uib.es / mbel.pocovi@uib.cat) o per telèfon (971 17 34 74 / 25 51)
4. Mesures d'esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, la responsable de l’àrea de relacions amb els mitjans o, en detriment, el vicerector Primer de Planificació i Coordinació Universitària, assumirà la responsabilitat i prendrà les mesures que estiguin al seu abast per tal de compensar els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Propera revisió i actualització
- juliol de 2014