Campus Extens UIB Virtual

     

Compromís de Campus Extens UIB Virtual amb la qualitat

Campus Extens UIB Virtual vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es duguin a terme en l’àmbit de la seva competència.

De la mateixa manera que en altres serveis de la UIB, el servei Campus Extens UIB Virtual es compromet a:

  • Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la Universitat de les Illes Balears.
  • Desenvolupar la seva activitat d’acord amb els criteris i directrius per a la garantia de la qualitat de l’EEES i amb els principis de legalitat i seguretat jurídica.
  • Satisfer les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
  • Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la seva gestió.
  • Assegurar l’orientació a l’usuari i ser un servei de referència que actuï com a model davant la resta d’unitats.
  • Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.

El director de Campus Extens UIB Virtual considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones de Campus Extens UIB Virtual. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat. Així mateix, vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar-ne la contínua adequació.

Santos Urbina
Cap de Campus Extens UIB Virtual
 

1. Presentació

Dades generals

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Campus Extens UIB Virtual
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Aulari, Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5           
      07122 Palma
      campusextens@uib.es
      Telèfon: 971 17 26 38
      Fax: 971 17 20 73
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores.
  • Pàgina web

Missió, visió i valors

Missió

Campus Extens UIB Virtual és un servei de la UIB creat amb la finalitat de:

  • Donar suport a la implantació d’estudis universitaris de la Universitat a les illes de Menorca i Eivissa-Formentera i desenvolupar, paral·lelament, un sistema d’ensenyament semipresencial mitjançant l’ús de les TIC

Actualment, els objectius generals derivats d'aquestes finalitats es poden concretar en els següents:

  • Donar suport al professorat i a l’alumnat de la UIB pel que fa a l’ús de les TIC en els processos d’ensenyament-aprenentage
  • Mantenir el nivell de qualitat en les prestacions del servei d’acord amb els canvis constants derivats del desenvolupament en l’àmbit de les TIC aplicades a l’educació superior

Visió

  • Ser un referent en l’àmbit de l’aplicació de les TIC a l’educació superior
  • Tenir una presència significativa en els fòrums i trobades relacionats amb els campus virtuals
  • Constituir-nos com un servei bàsic pel que fa al desenvolupament de metodologies docents d’acord amb els principis de l’EEES

Valors

Per tal d’oferir als usuaris un servei que doni la millor resposta a les seves necessitats, la nostra tasca es regirà en tot moment pels valors següents:

  • Compromís amb la qualitat
  • Capacitat d’innovació
  • Professionalitat
  • Eficàcia i eficiència
  • Capacitat d’adaptació

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

A continuació exposam les activitats que realitza el nostre servei:

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

Campus Extens UIB Virtual  té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris. Els principals canals de participació existents són els següents:

  • Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
  • Atenció personalitzada del cap del Servei amb una petició prèvia en línia <santos.urbina@uib.es> o per telèfon (971 17 20 11 / 26 38).

4. Mesures d’esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del servei assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2012
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2014