Servei de Relacions Internacionals
Compromís del SRI amb la qualiat
El Servei de Relacions Internacionals (SRI) de la Universitat vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es duguin a terme en l’àmbit de les seves competències.
Es compromet a:
- Promoure la internacionalització de la UIB fomentant programes i activitats específiques.
- Promocionar, de manera activa, la mobilitat de tots els membres de la comunitat universitària en els programes que es gestionen des del SRI.
- Millorar la projecció i presència internacional de la UIB.
- Establir convenis de col·laboració universitària amb altres universitats i amb entitats no universitàries.
1. Presentació
Dades generals
Campus universitari.
Carretera de Valldemossa, km 7.5
07122 Palma
sri.qualitat@uib.cat
Telèfons: 971 17 31 20 - 27 64 - 24 61 - 26 49 - 971 25 96 11 Fax: 971 17 2763
Estiu: de dilluns a dijous de 10 a 13 hores (juliol i fins al 15 de setembre)
Missió, visió i valors
Missió
El Servei de Relacions Internacionals és un servei depenent del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Mobilitat Universitària. Promou i gestiona la mobilitat de la comunitat universitària a altres institucions d’ensenyament superior, mitjançant acords o convenis de col·laboració. A més, impulsa les relacions internacionals de la UIB amb la gestió i el seguiment de projectes i convenis específics.
Visió
Des del Servei de Relacions Internacionals volem promoure la internacionalització de la UIB fomentant programes i activitats específiques per millorar la seva projecció i presència internacional. Aquesta internacionalització s’ha d’entendre com a element transversal en les activitats pròpies de la UIB que afecta a tots els grups i col·lectius que conformen la comunitat universitària.
A més, treballam per ser un servei en procés de millora contínua pel que fa a la gestió interna dels diferents programes i projectes i de la formació del personal del Servei.
Valors
- Eficàcia
- Eficiència
- Especialització i professionalitat
- Entusiasme
- Responsabilitat
- Dinamisme
- Actualització
- Empatia
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
Aquests són els serveis més rellevants que es donen al Servei de Relacions Internacionals:
- Programa ERASMUS
- Estudiants de la UIB
- Estudiants incomings a la UIB
- Pràctiques
- Visites docent - STA
- Visites formatives - STT
- Programa SICUE - Sèneca
- Programa Convenis d'intercanvi
- Programa CINDA
- Programa CIEE
- Alumnat visitant
- Programa d'intercanvi ISEP
- Programa Averroes
- Estudia assignatures en Anglès a la UIB
- Premi internacional d'Estudis Turístic Gabriel Escarrer
- Beca per a estudiants de doctorat en matèria turística
- Ajuts per a estudiants de màster en matrèria turística
- Accions finançades per la Càtedra Sol Melià d'Estudis Turístics
- Programa de Cooperació Interuniversitària i Recerca Científica (PCI)
- DRAC
- Programa d'ajuts per convenis
- Programa UIB per a formació del PAS
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El SRI té previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol del canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
- Atenció personalitzada del responsable de qualitat amb una petició prèvia en línia (sri.qualitat@uib.cat) o per telèfon (971 17 3120).
4. Mesures d'esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del servei assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.