Carta de serveis i compromís
1. Presentació
Dades generals
07122 Palma
Tetèfon: 971 10 10 70
De l'1 de juliol al 15 de setembre: de 8.30 a 13.30 hores
Períodes no lectius de Nadal, Pasqua i agost aquest Servei romandrà tancat
- de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
- dimarts i dijous de 16 a 18 hores
Mesos de juny, juliol i setembre
- de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
- dijous de 16 a 18 hores
Missió, visió i valors
Missió
La missió del nostre servei té dos objectius diferenciats:
1. Prestar atenció i respondre a les necessitats de l’alumne en les seves etapes a la Universitat: accés i admissió, estada com a alumne de la UIB (expedients acadèmics, beques...) i expedició dels títols universitaris
2. Donar suport als òrgans de govern, al PDI i al PAS en totes les qüestions de caire acadèmic (plans d’estudis, assignatures, COA, POA, Reglament acadèmic...).
Visió
Volem aconseguir una gestió de qualitat encaminada a la implantació progressiva de les noves tecnologies, perquè els usuaris puguin arribar a utilitzar els nostres serveis via telemàtica, per incrementar així la seva satisfacció a la vegada que contribuïm a la millora contínua de la Universitat.
Valors
- Vocació de servei i ajuda a l'usuari
- Eficàcia, eficiència i diligència
- Professionalitat
- Amabilitat
- Sentit d'equip i col·laboració entre tot el personal
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Accés:
- Prova d’accés a la Universitat per als alumnes de batxillerat (per a més informació cridau al telèfon 971 10 10 70)
- Matrícula dels més grans de 25 anys
- Matrícula dels més grans de 40 anys
- Matrícula dels més grans de 45 anys
- Admissió
- Certificacions d’acreditació de coneixements de català de nivell B (per als alumnes que superaren l’examen de llengua catalana a la prova d’accés a la Universitat a partir de l’any 1989) (per a més informació cridau al telèfon 971 10 10 70)
- Expedició de títols
- Gestió de beques
- Matrícula per a l’obtenció del DELE (Diploma d’Espanyol com a Llengua Estrangera) (per a més informació cridau al telèfon 971 10 10 70)
- Trasllat d'expedient per canvi d'universitat
- Resolució de recursos i resposta de sol·licituds sobre qüestions que afecten el Reglament Acadèmic (per a més informació cridau al telèfon 971 10 10 70)
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Servei d'Alumnes té previstes diferents actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents.
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents.
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
4. Mesures d'esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del servei, assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2012
- Propera revisió i actualització
- juliol de 2014