Qualitat de la gestió i dels serveis
Comissions de Garantia de Qualitat (CGQ) dels serveis de la UIB
Cartes de Serveis dels Serveis de la UIB
Planificació estratègica
- Pla Estratègic de la Gerència (PEG)
- Pla d'Actuació de la Gerència de la UIB 2009-2010
- Jornada de Gerència amb els responsables de la gestió UIB
- Pla d'Actuació de la Gerència de la UIB 2012-14
Sistema de Garantia de Qualitat de la Gestió
- Documents i altres:
- Guia per a l'Elaboració de les Cartes de Serveis i de Compromís
- Comissió de Garantia de Qualitat
- Procés de Gestió i revisió de queixes suggeriments i felicitacions (GER-QUIS)
- Altres processos i documents de gerència
- Presentació de la reunió del Pla d'Actuació de la Gerència (10 de febrer de 2010)
- Presentació de la reunió del PAG. Les Cartes de Servei i de Compromís (I), 25 de març de 2010.
- Presentació de la reunió del PAG. Les Cartes de Servei i de Compromís (II), 14 de maig de 2010.
- Models i formularis:
- Model de Carta de Serveis i de Compromís
- Model de Compromís amb la Qualitat
EFQM
- Material de Formació
- Avaluació EFQM de la Gerència
- Participació de la UIB al pla Balears Excel·lent
- Catàleg d'Empreses Excel·lents 2006/2007
- Catàleg d'Empreses Excel·lents 2007/2008
Fòrum Institucional de Qualitat en el Sector Públic de les Illes Balears